...and now it's about me!

Hejsan!
Ni har fått lära känna Johanna i ett tidigare inlägg ju (klicka här för att komma till inlägget)
Så då kan ni få veta lite om mig också, härmapa som jag är!

Mitt rum kan beskrivas som: öh, inga kommentarer (menas stökigt, en soffa täckt med kläder eller hmm...snarare bombnedslag)
Höger- eller vänsterhänt: vänsterhänt
Humör just nu: glad, det är ju fredag! haha, det rimmade (:
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding! OMG, jag spyr bara jag hör ordet!
Kläder du har på dej just nu: linne, blå jeans.
Vad sa du senast: "vänta, ska bara skriva klart dehär"
Spelar du nåt instrument: nope!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: hmm...skulle nog säga 2
Vad ska barnet/barnen heta? vet inte, gillar lite ovanligare namn! Kanske beror på att jag heter Anna, som typ e världens vanligaste namn (tråkigt va?)
Bio eller promenad: Bio, fast promenad e också bra!
Är du kittlig: haha, ja, liite
Stjärntecken: fisk, blubb, blubb
Rädd för insekter: Inte direkt rädd, men spindlar e äckligt!
Största svaghet: Öum..*en stunds betänketid, tittade till rummet* STÄDA! det e jag dålig på!
Det här är jag bra på: hmm...det finns väl ganska mycket här i världen som jag är bra på..
Bästa bok: Haha, nörd som jag är så gillar jag Harry Potter böckerna, men också systrar i jeans, twilight och som jag vill vara. Och sen får jag ju inte glömma i taket lyser stjärnorna. Listan kan bli lång...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Hm, svårt att säga, men det vore coolt med en liten tattoo!
Stökigt eller välstädat: Gillar välstädat, men har ofta stökigt. (eller alltid)
Vilken hand håller du gaffeln i: what?! öum, det har jag faktiskt inte tänkt på..
Gillar du att sjunga? I duschen (:
Anser du att du är stark? haha, njae, kanske inte min starka sida.
Kaffe, te eller inget: inget, eller kanske thaite från indiska!
Har du en besatthet? nyfikenhet!
Civilstånd:
singel
Gillar du någon? Mina vänner och familj!
Favorit ämne: Svenska tror jag
Berätta något folk inte känner till om dig: knepigt...eller jo, när jag var liten var jag jätterädd för vatten!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0