its all about me...

Mitt rum kan beskrivas som: just nu ganska rent faktiskt
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: lite stressad om hur jag ska komma till träningen ikväll men pappa räddade mej just från t-banan:D
Är det nåt du absolut inte äter: tortillini som vi åt igår, fy fan va äckligt!! aldrig mera tortellini! Sen gillar jag inte ost och kroppkakar (någon konstig rätt min farmor gör...)
Kläder du har på dej just nu: linne och mina rosa mjukisbyxor från Gina, skönt!
Vad sa du senast: "jag har ingen anning, när ska vi hämta Linn?"
Spelar du nåt instrument: nepp, jag skulle aldrig orka att lära mig noterna.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, gärna 2 tjejer men inte tvillingar! det verkar så jobbigt (jag är tvilling själv)
Vad ska barnet/barnen heta? hmm, jag gillar Isabella, Stella och Emma. vanliga i know
Bio eller promenad: Det beror på filmen eller vädret
Är du kittlig: japp, men jag tänkter inte säga var:P
Stjärntecken: Stenbock (19 januari)
Rädd för insekter: Nej, men livrädd för gordor!
Största svaghet: Ingen anning. att jag nästan somnar när jag får masage och att jag är ganska långsint är väl inte så bra..., eller?
Det här är jag bra på: ingen anning här heller... mycket! haha!
Bästa bok: En shopaholicsbekännelser - serien och ett öga rött.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har piercat mej i öronen, vill pierca mej i naveln. en liten tauering skulle inte sitta fel heller XD
Stökigt eller välstädat: Det är skönare när det är välstädat men det är oftast stökigt...
Vilken hand håller du gaffeln i: det beror på om jag håller i en kniv, oftast vänster...
Gillar du att sjunga? Ja, men jag är inte så speciellt bra, eller jo, jag fick vg i uppsjungning:D
Anser du att du är stark? absolut inte! jag har inga armmuskler t ex.
Kaffe, te eller inget: inget tack.
Har du en besatthet? Måste ha med mobilen och är nyfiken så jag vill gärna veta allt, hihi!
Civilstånd:
singel
Gillar du någon? nja, hmm...., nej, inte just nu "/
Favorit ämne: ingen anning, slöjd, svenska och bild kanske. inte engelska och spanska iallafall! 
Berätta något folk inte känner till om dig: det finns en anledning till att folk inte vet vissa saker om mej, haha!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0