estet och antibiotika

Hejsan igen! Har inte bloggat på länge men har inte haft tid/ork igen... bloggtork;) Idag hade vi iaf estet med André Sebastie (skåningen som skriver som en 3-åring). Jag, Limpan och Emilie gick ut med linns systemkamera och tog typ 100 galna bilder. Vi skulle ta självpoträtt och ja, dom blev verkligen super fina:) Det slutade med att jag hoppade i en vattenpöl, Emelie stod i en buske och Linn hoppade upp i en lampa xD hehe
På samhälls lektionen fick Linn och jag väldigt tråkigt så vi satt och skrev till varandra på Linns logg så nu ser det ut som om jag har världens längsta konversation med mej själv;) Sen blev det vårdcentralen för min del, mina ögon har varit röda från och till jättelänge nu så det var väl dags att ta tag i det. Det slutade med att zandy gav mej antibiotikadroppar, jippi.....
nu är det fotboll som gäller (som det fotbollsfan man är), sverige mot ungern.
En del av min och linns intressanta konversation på FB idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0