Vi hare bra, vi här bak i bilen o vill ej va me om nån krock!

De är väl så texten går, eller hur?
Sitter i alla fall i bilen och hoppas att de sista batterierna av datorn tickar ner riktigt långsamt.
Har ätit på hamburger king, sovit (som jag typ aldrig brukar lyckas med!), må illa typ första 45 minuterna tack vare den mysiga bergochdalbanan till väg...
Ikväll hoppas jag att jag orkar med träning! Den börjar 8, så jag tror att jag hinner :)
Har ju missat träning, men jag var faktiskt duktig och tog tag i saken och simmade 900 meter! Fick jag i alla fall lite träning. Sen slog jag lite skott med mina tygskor (som förövrigt faktiskt är riktigt bra!). Haha.
Har varit najs här hos mormor och morfar, dock har vi inte haft sån himla tur med vädret...Hoppas att det blir riktigt varmt och soligt hemma nu, så att jag kan sola lite. Annars får jag snabbt införskaffa en brun utan sol! :O
Nu ska jag försöka avrunda dehär inlägget, för batteriet står och blinkar! (fan va tråkiga alla inlägg blir!!?)
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0