Summertime

Hej!
Jag tror tamefan att sommaren lyssnar på mina små böner om att jag vill ha sommar. Eller nja, sommar har det väl kanske inte varit, men jag har för första gången på året legat ute i solen barbent :)
Om det e positivt eller negativt vet jag inte. Sådan vacker syn var det väl inte att säga hej till sina två blekisar..
Ikväll blir det i alla fall träning, kulkul! Men nu till något lite mindre kulkul, jag måste nämligen sätta mig framför ett tjockt idrottshäfte som vi ska ha lärt oss till på tisdag..suck
Anna

Ps. ska försöka lägga in bilder från mobilen till datorn så att ni kan få se Johannas och mina fina foton från dagens picnic. Vissa saker är doch privatmärkt. ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0