Nationella

Hallå!
Idag är det nationellt prov i No. Vår skola fick turen att ha kemi. Shit alltså..
Vi fick ett gammalt nationellt prov, och jag läste igenom det, fick panik och sedan bestämmde jag mig för att inte så mycket som röra något som hade med kemi och göra (fast allt har väl med kemi att göra, eller? :S).
Aja, så nu sitter jag här och har ingen aning om hur provet kommer att gå.
Gjorde klart min bild till terminens bildprojekt. Okej blev den väl, men inte så mycket över det..
Skuggningar är inte min grej. Speciellt inte med den färgen vi använder. Men nu har jag i alla fall det ur världen, nu är det bara att höra vad bildläraren har att säga om det.
Ikväll blir det träning, inte speciellt taggad.
Eller jag är inte taggad över huvudtaget för något, har en riktigt dålig dag idag känner jag.
Aja...Wish me luck!
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0