Last song

Hej allihopa! Dagen har spenderats med min underbara syster i stan och i biosalongen. Vi såg "The last song". Skitbra film måste jag säga, lagom romantisk och lagom sorglig, vid vissa scener satt vissa och grät och hela salongen fylldes av snorljud... hmm, kanske inte så mysigt. Själv grät jag måste jag erkänna (är väl en liten softis, hehe) fast inte så mycket som vissa andra. Och, nej Anna, det var faktiskt inte en typisk Johanna film, nog för att killen var snygg men ändå! (johanna film enligt anna=Tjej möter kille, blir kära, blir osams, förlåter varandra, blir tillsammans, end of story). Det ända som var dåligt/mindre bra var slutet men inget är perfekt, eller hur? Försökte hitta en trailer men det funkar inte så ni får hitta en själva om ni vill se;P

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0