Cause there is no guarentee, that this life is easy

Har inte bloggat sen 14 april (som anna så glatt skrev). Har inte haft något kul att skriva om och det har jag väl inte nu heller men jag skriver ändå. Har inbillat mej en sak som jag går runt och funderar på om den är sann eller inte. Personer har sagt det förut men jag har alltid tagit det på skoj och aldrig trott på det förän ett par veckor sen. vissa saker säger att det är sant men min osäkra hjärna säger att det inte är det. kan inte skriva det här för då kommer alla veta vad jag snackar om och det vill jag inte (just nu iallafall). Jag blir så förvirrad:( Jag vet inte hur jag ska vara och när jag försöker blir allt fel och pinsamt. Varför kan inte bara det inte bara stå sant eller falskt nästa gång jag ser det?? varför kan inget vara enkelt? Fan va allt ska vara krångligt:(
(Om jag skriver konstiga saker framöver så är det för att jag har blivit galen)

"cause there is no guarentee, that this life is easy" 
/J

Kommentarer
Postat av: liz

vad är det för något bruden? ... är du okej?

2010-05-04 @ 20:41:18
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: liz

sv: det lät inte bra. Och klart jag bryr mig, säg till om det är något :)

2010-05-05 @ 22:29:49
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Samma här, behöver du prata eller nått finns jag här - alltid :)<3<3<3

2010-05-06 @ 19:44:30
Postat av: johanna

tack, jag har tur som har er:)<3<3

2010-05-06 @ 19:50:55
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0