AAAAAHHH! JAG DÖÖÖÖR!

Skansen idag. Soligt. Rättså varmt. Ute hela dagen. Solbränna. Är det inte otroligt? Hur fan kan man va ute en hel dag utan att bli bara lliiiite brun.
Dagen var väl i alla fall rättså mysig. Jag har tre höjdpunkter från dagen:
1. När Carl fick fiskmåsbajs på jeansen och tjocktröjan, hahahah XD
2. När en dum tant skrev Kal och co istället för Carl och co?! Wtf?! Skolkat från alla svenskalektioner eller?
3. När fanny glatt tog emot ett par öronproppar, som hon trodde var godis, haha! Hon som delade ut dem kollade lite mystiskt på henne.. :P
Sen var du ju också najs att komma hem med en påse kanelbullar :) Mums.
Fast någon hit var det väl inte direkt.
Förästen - för er som hittils inte fattat ett skit, det var någon friends dag på skansen, så det var sveriges "bästa" artister som var där och uppträdde. Kan ni ärligt talat fatta att jag sett timotej! :O OMG! De e ju mina STÖRSTA IDOLER, jag trodde jag skulle tuppa av! *Ironi*
Fanny försökte få en ful bild på en säl, men hon lyckades tyvärr inte. Ja, men det var väl lite från dagen. Känner att inlägget inte blev så intressant, så jag avrundar väl här och går istället ner i badrummet för att mysa i två minuter med tandborsten.
Anna

Kommentarer
Postat av: liz

sv:hahhaha, ja, men det var ju fett roligt :D

2010-05-08 @ 00:06:39
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0