wake me up before you go go

extra sovmorgon, jippi:) idag ska jag till skolan, låter fortfarande lite halvskumt ibland menmen. Ida är det skitlektiondagen. engelska, spanska, kemi och fysik på SAMMA dag!!! vem gjorde schemat egentligen?;) Nej, snart kommer anna så jag måste väl klä på mej, kläderna ligger i en hög här bredvid, har försökt klä på mej i en halvtimma nu men än så länge har jag bara fått på mej... eh, föresten, sitter forfarande i pyjamas och morgonrock;) hehe...

den här lilla skiten har man inte sett på länge...
/J


Kommentarer
Postat av: Juliana mini

sexig bild (elr inte)

Du kommer ju att se mig HELA påsklovet! du kommer nog att tröttna på mig, hihi! håller med om att det var ett tag sedan vi sågs - utanför skolans tråkiga väggar... Puss på dig! <3<3

2010-03-31 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0