sommaren med göran

Hejsan:D Soligt ida igen! JIPPI!!:D Snart är det vår:) Dagen har spenderats hos Jossi med henne och syrran. Hjälpte dom med deras musikfilm, jag spelade Amber;) vilken skådespelarinsats;P Jossi var helt galen, hon gick ut med kjol och linne. Helt crazy! Sen pratade vi med Örn på skype (jag har ingen aning om hur det funkar, jag är lite efterbliven, jag vet). Sen kollade vi på Sommaren med Göran. haha, det roligaste var inte filmen utan att titta på Jossi och Carro som var helt inne i filmen, haha. Själv kollade jag i Gunnies Rekord bok med ett par 3D-glasögon, coolt! Filmen var helt okej faktiskt, jag är lite skeptisk mot svenska filmer men det var faktiskt ganska kul;) Ikväll kommer annapanna hem och imorgon kommer Juliana Mini:D FINALY!! Ska vara med anna imorgon, hon har ju fyllt år så jag måste ju få se hennes presenter. Ikväll blir det Lets Dance (Heja Mattihas!!). Snart är sportlovet slut:'( nooo! Men man kan ju tänka positivt, snart är det påsklov:D

Solen lyser ÄNTLIGEN!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0