Småsyskon

Småsyskon kan man verkligen störa sig på! Speciellt när det tar tre timmar att bestämma vilken film man ska se, var man ska se och när man ska se den utan att komma fram till ett resultat och man själv står där och väntar på att få datorn. sucksucksuck säger jag bara. Det tar typ 10 minuter att välja bio och allt sånt för normala människor, men självklart ska dom hålla på och krångla till det! Nä, fy! Nu blir jag sur. Jag blir också sur på den andra datorn som är segare än en pensionerad snigel som skulle behöva en rejäl omgång med teknikern. 
Annars har jag haft en bra dag för er som undrar ;) Bara lite knepigt med alla håltimmar, men hallå? Det är FREDAG!!! :D
Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0