ny kavaj

God morgon:D Försökte blogga igår men dator jävlen strejkade så internet funkade inte:( Igår var jag i Kista med Carro och mimmi, min farmor:) Köpte en kavaj från Bik Bok. Har letat efter en kavaj rätt länge och hittade en perfekt:D jippi! Köpte hårnålar också, det behöver man ju alltid, eller hur? Åt grekisk mat som vanligt, man kan ju inte motstå det, mums! hmm, vad mer? Det var soligt igår, ville ha mina solglasögon men då hade syrran vägrat att gå med mej:'( Hon tycker det  ser nördigt ut att ha en stor dunjacka, halsduk, mössa och sen solglasögon på sej. Vem bryr sej, jag vill gärna kunna se vart jag går, da!



Vilopaus på en av typ 2 bänkar i hela Kista centrum, helt galet!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0