I love TV!

Hallåå! :D
Sitter och megataggar inför grey's anatomy, har tyvärr missat alla tidigare avsnitt, på grund av fotbollsträningen, men idag så hinner jag se det! Hoppas jag hänger med någorlunda bra.
Hur som helst, hmm...vad ska man egentligen skriva i en blogg? Vad man gjort? Ja, idag har jag haft nationellt prov i engelska. Det gick nog helt okej måste jag säga. Sedan, när jag kom hem åt jag min dagliga vanilj yoghurt och guldmüsli, samtidigt som jag kollade på alla dessa skitprogram som e så härliga att se när man kommer hem från en härlig dag från skolan (mamma om du läser dethär, vilket du tydligen påstår, så lovar jag att jag inte spillde något i soffan!!). Hmm...vad skriver man mer i en blogg? Kanske om uppsatsen som nationella skulle handla om? Jag skrev om hopes and wishes. Just nu hoppas jag på lite sommar och att ni inte tröttnat på mitt sommartjat. Pussar och kramar. Kramar och pussar. Anna

Ps. Ni har väl inte missat världens bästa kanal? Canal+ series heter den :D Tur är det dock kanske att vi inte har den, för då hade jag suttit ännu mer framför TV:n än vad jag redan gör! (och då är det ännu värre än vad det redan är..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0