.

Hej!
Har varit grymt dålig på att blogga de senaste dagarna, men stressen och tröttheten har följt efter mig som min egen skugga. Men snart är det helg och det ska bli grymt skönt! Ska åka till Falkenberg då, så det blir väl inte speciellt mycket bloggande där heller. Förmodligen inget alls om vi inte lyckas få tag i något internet.
Mamma hade tydligen börjat prenumerera på veckorevyn, så jag tänkte ta och se vad den har att erbjuda!
Förövrigt är jag otroligt sugen på att ta en liten (läs stor) shoppingrunda SNARAST! Någon som vill följa med? :)
Kramar Anna


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är med!! Vem tackar nej till ett tillfälle att shoppa?? ;)

Puss

2010-03-17 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0