En liten saga

Hallå!
Har varit i Falkenberg under helgen och där träffade jag min goda vän Förkylningen. Förkylningen gillade mig så mycket, så han bestämde sig för att följa med mig hem till Stockholm. Tyvärr så lyckades han få med sig sin kompis Snor, så nu rinner hela min näsa eftersom Förkylningens kompis på något sätt lyckades ta sig in i min näsa. Som tur e så lämnade Snor sin kompis Halsont i Falkenberg, så jag överlever. Annars mår jag toppen och det var super att träffa alla kära vänner igen! :) Hmm...ja det var min lilla historia om när jag blev förkyld. Hoppas ni gillade den! Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vilken fin liten saga xD

2010-03-25 @ 19:26:30
Postat av: johanna

och väldigt snällt att din kompis förskylningen dumpade dej och kom till mej istället... "/

2010-03-26 @ 21:31:33
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0