det är bara jag som lyckas med det omöjliga...


igår lyckades jag med det omöjliga. sista INOMHUS träningen och jag lyckas ramla ut genom dörren (som vi bara hade öppnat den träningen för att alla, speciellt jag såklart, har klagat på att det var så varmt) och ner i en vattenpöl utanför dörren. Är jag inte bra? Jag tyckte inte det var roligt men 10 st andra tyckte det var jättekul och stod och gapskrattade åt mej, speciellt Fanny (tack...). pappa blev inte så glad heller när jag kom och skulle sätta mej i bilen, hehe... Fick ett blåmärke och väldigt blöta kläder på köpet också"/ Hur lyckas man ramla ner i en vattenpöl när man har inomhusträning? Ring om ni vill ha en lektion om hur man lyckas;)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0