You are the dancing slash eating queen

Hallå hallå hallå!
Vilken soft dag det har varit idag alltså! Glad ända ut i fingertopparna!
Vi hade bild första lektionen, ritade en hrmm...väldigt fin(läs ful) bild på Carro ute i solen, eftersom vi fick sitta ute och göra lite vad vi ville i det vackra vädret :) Sedan hade vi håltimme i SO, så jag Carro, Johanna och Liz drog till Vällingby och köpte glass från kära traditionella donken ;) Funkar ju alltid! Lite sådär lagom onyttigt en fredag förmiddag. Sedan när vi kom tillbaka till skolan slängde vi i oss lunch nr. 1 PANNKAKOR, hallååå?! Går det att missa? Nope! Sedan hade vi svenska och då fick vi glass av våra söta svenskalärare. Han berättade lite minnen från den gamla goa tiden när han var yngre xD
Och sist men inte minst så serverades det halv ett NIORNAS LUNCH! (Lunch nr. 2) Potatissallad med rostbiff typ.
Sedan kom jag hem, åt pastasallad och rabarberpaj. Fan va nyttig jag känner mig! Not..
Men gillar man mat (glass) så är det smällar man får ta! Vi dansade ju faktiskt i drygt en timme också så lite kondition och träning fick vi in där i allt ätande, haha.
Anna



smickrande bilder, right?! Tagna från liz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0