Trötter

Hello! ;)
I förregår kväll, eller natt kanske man ska säga, kom jag hem från London ännu lite kärare i den staden.
Vi har ätit sjukt mycket god hotellfrukost (muffins till frukost, hallååå?!), men som tur är så har vi ju gått mycket, så jag antar att det jämnar ut sig ;)
Igår gjorde jag i stort sätt ingenting, var för trött för det. Värmen där tog död på mig. Mellan 28 och 31 grader, vindstilla och sol var det där! Ni vet dedär landet som är känt för att vara regnigt och lite ruggigt ibland? Nehepp, så fort vi kommer så ska det bli übervarmt. Fast man ska väl inte klaga, värme är ju alltid värme!
Var bland annat på London zoo, och jag kan faktiskt säga att jag var inte den enda som var lite sleepy ;)
Anna



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0