Tagga inför bowling!

Klockan 6 är det bowling och middag som står på att göra listan. Sista kvällen med laget, så nu gäller det att tagga, så att jag i alla fall lyckas skrapa ihop några poäng med tanke på att bowling inte är min starkaste sida...
Har inte bloggat på länge, så tur att jag har Johanna!
Annars så sov jag över hos Julia och vi hade det mysigt med filmkväll hela kvällen. Tre och en halv timmes film med kompisar är aldrig fel! :)
Ska egentligen gå ut och rensa ogräs nu för att få ihop lite cash, fast det regnar så det känns rättså motbjudande...Fast, äh, vad gör man inte för lite klirr i fickan? See ya bitches! ;) Nää, skoja bara PÖÖÖSSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0