Tack!

Hejsan! Anna har ju redan skrivit om skolavslutningen och jag kan inget annat öän att hålla med. Kommer att sakna att se alla glada personer och gå genom dom där koridorerna igen, jag kommer tom sakna skolmaten. Det känns konstigt att tänka att vi aldrig mer kommer att gå tillsammans. Det blev många tårar när vi sa hejdå och sorry killar om ni fick smink på er, var glada att jag hade vattenfast mascara;P tack till Anna, Julia, Amanda, Carro, Jossi, Liz, Bella, jempa, Hanna A, Hanna P, Moa, Meltem, Mursal, Love, Harry, Patrik W, Patrik H, Axel, Omid, Örn, Wille (elr Lars), Martin, Albert(o), Stefan, Mattihas, Yosef och såklart Anders för dom här underbara 4 åren på Södra! utan er hade skolan varit tråkigt!

jag vet att den här bilden är utjatad men den passar perfekt för att beskriva 9D. galna, bjuder på sig själva och helt enkelt bäst!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0