skansen today

Hejsan! Idag var jag och anna på utflyckshumör så vi drog till Skansen och kollade in alla söta djur;) Tack Gud för det underbara vädret! Skansen är verkligen bra om det är bra väder och suger om det regnar. Anna tog massa fina bilder, hon lägger väl upp dom snart:) Vad hände på skansen: jag klappade en gris, fick en mördarblick från en gås, åt sockervadd för första gången på typ 3 år och köpte sopbubblor (eller vad det nu heter...):) Lärde mej ett nytt ord idag också, escalator som betyder rulltrappa, det stod på kartan om någon undrar;) Kommer jag få användning för ordet? Nja, troligtvis inte så ofta om jag inte blir rulltrappsmontör dvs;P Det blev en snabb titt inne på H&M vid T-Centralen som hade världens mega rea och där kom jag med 20 kr i plånboken (jag skulle inte ha köpt den där jävla sockervadden...)
Jag har också städat rummet idag vilket värlrkligen (så här blir ungefär varannat ord jag skriver, jisses vad jag suger på att skriva på tangent bord och på att stava!) Jag borde göra ett inlägg en gång utan att sudda alla felstavningar jag gör, ni skulle bli chokade!  
Imorgon ska det bli regn så vi får se vad som händer, kanske en utflyckt kanske något annat. Nu blir det fotbolls VM!

Resultatet från städningen: Före och Efter



/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0