Naiiz ;)


Såhär trevligt har man när man hänger med the best class ever i Alnäs vid typ två på natten ;)
Lite sådär lagom flamsigt, som det ska vara! Eller lagom och lagom vet jag inte, jäkligt flamsiga tror jag nog att vi va...satt och diskuterade om det var månen eller solen vi såg mellan trädtopparna. Hahah, trodde vi ärligt att solen skulle gå upp klockan två på natten?! Ibland alltså...
Dagen har varit jäkligt chill verkligen! Men nu ska jag slå på TV:n tror jag. Har suttit och myst i solen ett tag, men det blev så blåsigt... "/ Imorgon är det den sista vanliga skoldagen under min högskoletid! Sedan är det bara utflyktsdag, bal, städning och avslutning kvar. Shit vad himla fort det har gått alltså! Sommarlov here I come!
Anna

Kommentarer
Postat av: Lars

Ett troll under täcket!

2010-06-07 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0