midsommar

Hejsan! har inte bloggat på ett tag eftersom jag har varit i småland med familjen. Jag tror ärligt talat att gud inte ville att jag skulle åka för i fredags morse (när vi skulle åka) upptäckte pappa att han hade klrt på en spik med sin bil så vi fick åka i mammas lilla bil istället. Trångt är ett bra sätt att beskriva resan, iallafall för mej oich syrran som fick trängas i baksätet. Vi kom fram iallafall och vi hade tur med vädret hela tiden, bara sol och nästan ingen vind:D I lördags var vi på en rund tur i Oskarshamn (tror jag) och jagh köpte en liten mjukglass som var gigantisk (Jag vill inte veta ur stor den stora mjukglassen skulle vara).


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0