kryssning med släkten

Hejsan! I måndag-tisdags åkte jag och släkten med Birka Paradise till Åland och tillbaka. Det bästa med resan? helt klart Taxfreen och maten;) Fick med mej 450 gram Polly och en parfym DKNY:D Det blev lite panik när Linda upptäckte att man inte hade 3:an i hytterna så vi missade Top Model finalen:( Disney Chanel hade vi dock, jippi;) När jag kom hem gick jag direkt till Fanny för att sedan åka till Sveabowling med laget. Linda hade rätt, världens minsta bowlinghall... Kul blev det iallafall och jag kom inte sist:D jag kom näst sist:( Jag lyckades slå Linn:D


Idag har jag och anna varit duktiga och simmat 1000 meter i Åkeshov:D se Anders, vi rör på oss som du sa att vi skulle göra!;) imorgon, om det blir bra väder som vädergubbarna har sagt så ska vi till skansen:) hoppa man kan köpa sockervadd...
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0