grillkväll

dagen har spenderats med att packa, köpa godis, hårinpackning och ätit glass. Imorgon bär det av till Småland till Carros gudföräldrar för att fira middsommar. Igår var jag och klippte mej, det blev bra men hon fick klippa av 5-6 cm kanske, har inte klippt mej sen sportlovet, hehe... Sen sa hon att jag skulle köpa hårinpackning fö rmitt hår var lite slitet (eftersom jag färgar det) så nu har jag köpt hårinpackning från Garnier och ska ha det när jag kommer hem:) Frisören hde världens sötasdte hund! En kinesisk nakenhund fast med hår. übersöt! Efter det var jag och la familja hos kusin som fyllde 13:) Grattis Victor!
Ikväll blir det grillkväll hos Jempa med några kompisar, jag vet typ 2 som kommer resten blir en överraskning men det blir nig kul ändå:) Kan inte stanna så länge eftersom jag ska upp tidigt imorgon:/

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0