fixat naglarna

tjobree!
Skolan var bra, kommer kanske att få MVG i teknik:D:D:D jippi! Alla 9:or dansade sista lektionen inför balen på måndag. Jag dansade med Wille bla, vi ägde p bläckfisken! No one can bet us!;) Syrran och jag åkte in till solna efter skolan för att fixa manikyrnaglar till balen. Attans bananer vad ont det gjorde när gelén "torkade". Trodde dom skulle brinna upp men som tur var gjorde dom inte det:D Till middag blev det sushi, mums! Fast vasabi är verkligen starkt! tjoho, min tunga höll på att brinna upp elr nåt:/
Imrogn blir det någonting med anan tror jag. Måste hinna städa rummet innan pappa kommer hem annars kommer han att bli galen:/ Det ser ut som ett bombnedslag där inne nu så jag får väl börja... hoppas det blir bra väder imorgon så man hinner sola lite;p

före, måste säga att dom där tabletterna som jag dissade förut faktiskt hjälpte lite:D

efter:D vad tycks? det är vitt med lite glitter i så det inte skulle vara helt vitt;)

Sitter och pratar med la dude på FB. Krånglar lite om vad vi ska göra imorgon. Kanske blir det Drottingholm, vem vet:) det blir iaf inte städning, det får jag göra en annan dag (mamma sa just att pappa inte kommer hem förän på söndag;P)
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0