Soooooool

Hallå!
Ja, som ni kan se på rubriken så är det strålande sol här. Lovely!
Imorse (eller det var menat att vara imorse, men det blev ändå runt halv 1...) så tog jag faktiskt mitt förnuft till fånga och stack ut och sprang. Körde lite intervaller på hemvägen, fyfan vad J.O.B.B.I.G.T.!!! Hur fan tränar man på ett roligt sätt upp kondisen snabbt?! Haha, jag är i nöd av bättre kondis.
Hur som helst, kan faktiskt inte fatta att jag sitter inne och bloggar när det är så soligt! :O
Så ut i solen igen, har faktiskt redan blivit lite brunare sen jag kom hit :) Bara att jag alltid får så jäkla fula linjer. Nu ska jag sola på mage så att jag får bort sträcket som jag har på sidan av låret. INTE SNYGGT.
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0