Öddö

Hallå!
Nu är jag på Öddö, mormor och morfars land och bara tar det lugnt. Nu har sommarlovet verkligen börjat på riktigt! När man åkt från Stockholm och kommer till västkusten. Om vädergudarna är på vår sida imorgon så kanske det blir ett dopp i havet, bara det inte är några brännmaneter (har FOBI för brännmaneter! tål dem verkligen inte!). Har inte badat någon gång och det känns hemskt! Det är juli och jag har inte badat än :O
Dock har jag hört härliga rykten om att vattnet är varmt, eller "varmt" kanske man ska säga. Dryga 20 grader har jag hört. NajsNajsNajs! Anna


Marknad från Londres (London på spanska;D) Blir mest bilder därifrån just nu, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0