I want I want I want


Ångrar lite att jag inte köpte denhär t-shirten. Den känns liksom väldigt mycket jag
på nogot sätt, haha.
Dagen har i alla fall spenderats med Julia och vi förberedde oss inför beach 10.
Här kommer vårt lilla recept för hur DU blir lika snygga som vi:
1. Segar framför tv:n, helst Ellen Degeneres, då får du lite magmuskler av allt skratt
för att hon e så rolig.

2. Baka cup cakes! Glasyren innehåller 4 dl florsocker, vilket både är gott och mättande!
Plus att man blir väldigt törstig av den söta smaken, så då får du i dig extra vatten och vatten
är ju nyttigt! (man ska ju tydligen dricka två liter om dagen) 
Helst ska du inte ha alla ingridienser hemma, för då måste du cykla
iväg till affären och köpa dem. Det är smart att ha en cykel, så att man kan skjutsa den andra på dit/hemvägen, eftersom man bygger upp musklerna när man tränar, men de bildas när man vilar!
Det är också extra viktigt att det är just cup cakes, för eftersom
de förmodligen kommer bli lika misslyckade som våra, så kommer du få ännu mer
magmuskler eftersom ni kommer att skratta åt ert eget misslyckande.

Dadaam! Glöm inte att tacka mig när ni är i eran livs form ;) Kram Anna

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHA!! Jag känner mig verkligen i mitt livs form efter att ha ätit cupcakes och segat framför tv hela dan menmen ibland måste man ju vila och bygga upp sina muskler, elr hur var det??

Puss

2010-07-03 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0