Efter regn kommer solsken

Hallå!
Va ju ett tag jag bloggade senast, men nu slänger jag in ett litet inlägg igen. Utanför fönstret är det mulet, regnigt och inte alls mysigt, men förhoppningsvis blir det lite roligare väder imorgon! Så håll tummarna!
Så idag har jag nog inte gjort någonting. Plockat fästingar från en av min moster och morbrors katt, myst me honom och blivit alldeles pälsig. Om han fortsätter göra av med så mycket päls kommer han ju snart inte ha någon päls kvar!
Hmm...något mer man kan berätta? Vi åt skaldjur till middag idag! Haha, för er intresserade dvs ;) 
Vi kör på lite bilder istället från igår. Pöss

 



(Internet slutade fungera, så jag publicerar inlägget nu istället ;)
3 = sveriges bästa (sämsta) mobila bredband)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0