bättre sent än aldrig

hej igen! Har verklingen inte bloggat på super länge för att datan har dött och jag har varit i danmark så nu har jag snott pappas jobbdata, hehe. Lite kort var dom har hänt sen sist:
Var i danmark med familjen och njöt av glass med guf. guf på svenska betyder typ maränggegg (eller sånt som finns innuti mumsmus). SUPERGOTT! om du någongång åker till danmark så testa det! Badade ingenting trots att vi bodde vid stranden:/ Det blåste rätt mycket men solen tog iallafall och jag har blivit lite brun i ansikten. Min kropp är verkligen mystisk ibland, jag blir brun på kroppen men ansiktet är kritvitt halva sommaren trots att jag inte har något smink på mej, hmm, mysko... Köpte ett par rosa tygskor, typ låga converes, ett par ballerina i leopard tyg och 2 par trosor. Bodde på hotel i Göteborg och jag och syrran delade på en lyxsvit kändes det som. Stor dubbelsäng med en plasmatv framför, kan det bli mycet bätttre när det regnar ute? nej, tror inte det:) Åkte det stora parisehjulet och var på universeum och fotade som en galning (bilder kommer). Varför känns det som om tiden går mycket segare när man åker hem än när man ska någonstans?
Igår kollade jag på fotboll ofc. Tyskland vann, jippi! Ikväll spelar holland - spanien och jag kan inte riktigt bestämma ve jag hejar på men det lutar åt España;) Har fått ärva en par ljusa, slitna shorts av min syster också:) mycket snygga.
JUSTE! jag kom in på Nackademin och det gjorde Linn med:D den 19 augusti klockan 10.30 i aulan. HJÄLP! Hur ska jag klara mej utan 9D?? Linn och jag misstänker att aulan är lika stor som vårt gamla klassrum för ingen av oss såg en stor aula när vi var där sist:/ Hoppas Ami kom in också:)
Det var nog allt tror jag:) Bilder från danmark och det kommer när datorn bestämmer sig för att fungera igen (den lilla jävlen...)
/J

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ursäkta men du har i alla fall någon du känner på skolan du ska börja på! Jag kommer vara helt ensam, hjälp... Saknar dig sjukt mycket!!!<3<3<3

2010-07-25 @ 14:36:04
Postat av: Amanda

Ursäkta, men du har i alla fall någon du känner på din nya skola! Jag är helt ensam, hjälp... Saknar dig otroligt mycket!<3<3

2010-07-25 @ 14:49:14
Postat av: Amanda

Opps, en kommentar för mycket :P

2010-07-25 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0