välkommen 2010

hur hade ni det igår/inatt? Själv hade jag det toppen, var ute och kollade på fyrverkirierna (svenskarna verkar ha trappat ner med fyrverkirierna här i stockholm...) och skålade i champange. Har ni något nyårslöfte då? jag och syrran ska inte äta godis detta år. Hittils har det gått bra, iallafall för mej. Syrran höll på att äta upp en skumbanan idag... MInne som en guldfisk, eller hur? Vaknade vid 11 ida och sen har jag kollat på Victoria´s secrets fashion show igen (tänk om man fick gå på den runway, cooolt!) och plockat ut grejer ur syrrans rum för hon ska måla om. Har tittat på Ice Age också, så kul har jag"/ Ikväll ska jag se Mr Bean. I LOVE HIM! Vem (förutom mamma som tycker han är skittråkig) skrattar inte åt Mr Bean? kl 21 på kanal 5 eller 3 ida:)

Första bilden för 2010;)
Johanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Till och med jag kan säga att han inte är speciellt rolig ;)

2010-01-03 @ 17:43:13
Postat av: Johanna

SV: Mr Bean?? Man måste tycka han är rolig!

2010-01-03 @ 18:26:00
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det tycker inte jag, han är bara för mycket - enligt mig ;)

2010-01-07 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0