-

Hallå!
Sitter här i mitt rum och sörjer över att Johanna precis har gått. Grubblar också över musikarbetet. Vi har ingen aning om vad hur vi ska göra. Har dock städat mitt rum idag, tack vare att Johanna kom hit, så jag kände att jag kanske skulle röja upp lite.
Har inte så himla mycket mer att säga. Har varit en chill dag, imorgon har vi en efterlängtad studiedag och jag ska nu sätta mig och se vad wikipedia kan om Colombia.
Anna



Två bilder från igår. Ja, vad ska man säga?
1. Tack gode gud den som uppfann svart vitt.
2. Innan ni dömmer mig så ska ni veta att jag i nästa sekund höll på
att garva på mig.
3. Ja, ibland måste man helt enkelt bjuda på sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0