totalkaos

hejsan! Dagen har spenderats med släkten hos mormor och morfar. Mormor fyllde år så det blev tårta med kaffesmak (helt ätbar men varför tog dom kaffesmak??). Min kusins dotter på typ 4 år var där och härjade. Jisses, det tog 10 minuter efter att dom kommit och jag kunde känna av huvudvärken, haha. Pratade med mormor och morfar om gymnasium och försökte förklara för morfar vad inriktning (typ sam inriktning ekonomi) betydde och jag tror ärligt talat att han nickade fast han inte fattade;P Ska gå upp och måla naglarna snart om jag orkar (lat). imorgon är det skola och vi ska bygga vidare på huset på fysiken. Ska INTE prata med Amanda imorgon för hon är dum!!!!!!!
Angelina Jolie och Brad Pitt separerar?!
Brad Pitt och Angelina Jolie ska skiljas, vem får barnen och vem får pengerna??
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0