rumskompis

Jag sitter och kollar på lite olika bloggar och inser att jag börjar skolan på torsdag"/ Längtar inte direkt, sen åker alla 9:or till Polen. Min rumskompis kom just ner med kladdkaka, mums:) Carro målar om rummet så hon bor för tillfället i mitt rum. med andra ord så ser man inte mitt golv och man kan knappt ta sig fram utan att kliva på hennes "säng" men vad gör man inte för sin syster:) Imorgon kommer Juliana över. Vi ska prata lite om Polen och vad vi ska ta med oss. Ska bo med henne på hotellet:) Testade att locka håret med min nya locktång och jag börjar fatta hur man gör:) Ikväll blir det Harry Potter 5, helt klart den roligaste hitills! Funderar på vilket hårförg jag ska ha, ska åka och köpa hårfärg snart, ska försöka hinna innan Polen. Några förslag?

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0