Öppet hus

Halloj! Haha, vilket töntigt sätt att börja ett inlägg på egentligen...
Idag var väl en vanlig dag i skolan. Förutom att jag var på friends utbildning. Kul kul faktiskt, hoppas jag inte missade allt för mycket på SO:n..
Ska iväg på öppet hus efter maten. Någon som är förvånad? Just nu är det öppet hus heeela tiden. Jag orkar verkligen inte! Jag som hade panik innan, nu blir det verkligen på riktigt. Den skola man besöker kan ju liksom bli ens framtid för tre år...
Hur som helst. Norra real är det som gäller. Har egentligen inte direkt funderat på den, men jag ska ändå kika in den för att se hur den är. Har egentligen inget mer att säga. Polenresan var GRYM, dock orkar jag inte berätta allt. Johanna har ju redan berättat endel och jag har verkligen tröttnat på att ta upp det varje dag. Hela tiden är det frågor om Polen hur det var, vad var roligast. Så man har liksom blivit lite trött på det. Om ni vill veta hur det är i Zakopane kan ni ju åka dit själva liksom ;)
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0