Jag har just konstaterat...

...Att jag är en av de mest otekniska människor på detta runda klot efter att ha slagit felaktigt lösenord 10 gånger och sedan insett att jag hade klickat på den lilla irriterande knappen caps lock.
...Att min lillebror pratar innan han tänker. Inget negativt dock. Man ska ju skratta 100 gånger om dagen om man vill leva länge, så jag får väl tacka honom när jag blir gammal.
...Att packa i x antal timmar tillsammans med sin kära moder inte är att rekommendera.
...Att jag är sämst på att packa inför kalla Polenresor.
...Att jag fått en kändis crush på Robert Pattinson, trots att lovat mig själv att inte få det.
...Att jag är hudkrämsnarkoman.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0