Hope For Haiti Now

Hallå!
Ja, som ni redan vet så var vi i stan idag och till min besvikelse (plånkan jublade och förmodligen dansade sedlarna någon slags segerdans) så kom jag bara hem med en gräddvit tunika och tidningen SOLO. När jag kom hem kom jag på att jag borde köpt svart och rött nagellack. Skit också! Fast det är alltid mysigt att åka in på shoppingturer och förrästen så fick jag i mig en riktigt god chokladmuffins.
Näsan rinner för fulla muggar (kan man säga så?) och jag överväger att stoppa in tussar i näsan, ni vet som man gör när man blöder näsblod? Fast å andra sidan så får man säkert skitbra kondis av att springa mellan vardagsrummet och köket när det krisar. Vet inte när jag åkte på denhär jäkla förkylningen. Inte roligt. Förkylning är aldrig roligt! Tur att det är helg i alla fall!
Anna

Ps. För er som vill veta så har jag lock för öronen för att jag snytit mig så mycket. Bara så att ni kan tycka lite synd om mig. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0