Home Sweet home

Hejsan hejsan!
Är hemma i stockholm igen och trots att det är skönt att komma iväg ett tag så är det alltid skönt att komma hem igen. Började titta på fortsättningen till Star Wars (eftersom det slog mig att jag aldrig kollat på en HEL Star Wars film, utan bara sett småbitar ur dem, så det blev lite av ett nyårslöfte att se minst en hel Star Wars film. Någon gång måste man ju börja), så nu har jag i alla fall sett en hel. 2:an. Idag gick, eller den pågår fortfarande, men när jag insåg att den skulle sluta dåligt (okej, jag erkänner, jag kollade hur det gick på wikipedia) så klarade jag inte av att titta mer. Haha, sån e jag. Och jag som säger att det är dåligt att alla filmer slutar lyckligt...hmm..
haha, ja, men då kan jag i alla fall säga att jag sett 1 och ½ + småsnuttar Star Wars XD
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0