Fridays med tjejorna

tjena mittbena! Har vaknat och ätit frukost och ska snart ringa anna<3 Igår var jag, syrran, anna, agnes, jossi och petra på thank god its Fridays. Det var skitmysigt, ingen drama och mycket prat:) Såg tre "kändisar". Först Jayson (Kenzas dj-polar) sen Katja och Andreas (?) från Paridise hotel (Petra blev helt till sig). Det blev lite krångel med bordet men tillslut fick vi perfekta platsen och en snygg servitör;P När vi var klara åkte vi hem till Jossi och spelade vi "med andra ord" (mitt favoritspel). Anna och jag brukar äga men i sög, bokstavligen sög!:( Fick låna en film av Jossi men det var en blueray film insåg jag just och jag har ingen blueray spelare så jag kan inte se den:( har suttit och lagt upp lite bilder på fb. tog inte så många så det blev ett väldigt litet album:/ Nej, nu ska jag ringa anna panna. kraam!

Söta jossi och jag.

Kvällens outfit: Spetsklänning - H&M, Glitter kavaj - lånad av Carro (från Gina) Halsband - Åhlens?
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0