Fotoalbum

Hejsan alla söta (och ni fula också såklart!)
Håller på och fixar lite med fotoalbumet jag ska göra med bilder från Polenresan. Så just nu sitter jag och sparar en massa bilder från facebook eftersom min egen kamera hade pajjat. Så ni som följde med till Polenresan får gärna skicka lite fina bilder till mig! Både "naturbilder" och vanliga bilder.
Går väl okej tror jag..hah. Blir nog bra i slutändan. Det blir alltid mycket snyggare när man får se det i verkligheten. Funderar bara på om jag ska ha hela albumet i gråskala eller om jag ska ha det i färg. Bilderna från Auschwitz blir väldigt fina svartvitt, men från fjället vi va uppe på så ser man ju inte den fina solen som skiner igenom molnen. Så, vad tycker ni!? Och kommentera nu för en gångs skull, för ärligt - NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA! Var bara tvungen att få ut mina aggretioner. Ska i alla fall fortsätta att försöka få det bra, så ska jag sedan beställa hem det. Jag använder extrafilm, ett program som du kan ladda hem och sen kan du knåpa ihop olika saker av dina bilder. Jag skulle verkligen rekommendera det, även om det säkert finns andra bra sidor där man kan göra exakt likadant. Puss Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kan ha både i färg och gråskala ;)

2010-01-24 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0