första dagen avklarad

Första skoladagen avklarad, bara typ 3853282980 kvar:) Dagen har varit lugn, har ändart mitt elevensval till fördjupningsmatte och jag fattar faktiskt ganska bra. Det är lite jobbigt att vi har vanlig mattelektion precis innan menmen. Imorgon är det gympa och jag lovar att vi ska ha styrketräning. Måste börja packa också til Polen på söndag. Det känns verkligen inte som om vi åker på söndag, ska bli både kul och inte kul. Jag hatar bussar och vi ska åka buss typ 2 dar så...:( Men jag över lever nog (förhoppningsvis) Jag kan ju påminna mej själv om att jag fyller år snart:) längtar!
 
Jag-har-inget-att-göra-så-jag-fotar-mej-själv bild;P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0