Fireflies

Godmorgon alla! sitter här och lyssnar på fireflies. Snart ska jag gå till skolan:( Jag har en såndär jag-orkar-inte-med-skolan-,jag-vill-ligga-hemma-och-sova-vecka... jobbigt:( Ida har jag kemidiagnos. vi har en ny lärare i kemi och biologi (tack gode gud för det!) och han ska se vad vi har lärt oss. han kommer bli chockade över att se hur lite vi kan, haha! här var en dialog mellan oss

Läraren: "jag har gjort ett prov men det blev för långt"
Anna: "ska provet vara om allt vi lärt oss sen 6:an?"
Läraren: "nej, det skulle vi inte hinna med på en timme!"
Jag: "tro mej, vi hinner det på en halvtimme..."

Jag är så glad att vi har bytt lärare:) Den förra s-ö-g! Nej, nu ska jag gå upp och gå till el colegio;P Hoppas Fanny inte mördar mej bara för att jag inte kom på springningen igår...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0