Dax igen

Sisådär ja. Första dagen avklarad. Och det känns redan som om jag suttit i livstids fängelse typ.
Shit, en termin kvar! Det har gått så jäkla snabbt! Och alla säger att gymnasiet går så fort och så plötsligt en regnig dag så sitter man på ett kontor och skriver samma saker om och om igen.
Orkar verkligen inte blogga egentligen. Skolan tar kol på mig. Klockan är 21.37 och jag är så trött så snart får jag ta och göra som Mr. Bean och sätta tändstickor i ögonen för att ögonlocken inte ska falla ihop. Eller alltså inte peta in tändstickor i ögonen, för det kan ju inte göra någon större nytta, men ja, ni får väl se Mr. Beans semester om ni vill veta vad jag menar.
Så. Hade jag något mer att säga? Nej, jag tror inte det. Inget intressant i alla fall. Jag menar, vill ni veta vilka läxor vi fått och om jag plockat ut diskmaskinen eller inte? Nej, förmodligen inte, så punkt slut.
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0