CP facebook

jag HATAR facebook just nu. funderar seriöst på att ta bort min sida. det krånglar med att lägga upp bilder och när det väl funkar tar det skitlång tid att lägga upp dom...:( det var det negativa ida.

Första dagen i skolan är avklarad. helt ok faktiskt förutom att jag har fått 3 texter att skriva till engelskan (har faktiskt gjort 1 och en halv), skriva ut fakta text om Colombia (det gjorde jag just) matteläxa, läsa 3 sidor i so och kemiprov nästa vecka. Kan veckan börja bättre? Jo, för jag fyller 16 imorgon!! jippi! LÄNGTAR! har redan fått pengar och presentkort på massage från Face body från släkten. Och naturligtvis är det öppet hus imorgon så jag får tillbringa födelsedagen på bromma gymnasium med Julia, jippi:(


Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0