Ännu en vanlig dag i skolan...

Japp. Jag har just kommit på varför jag börjat blogga så lite just nu. Det händer inget. Alltid samma sak. Jag menar, vem vill läsa en blogg om vilka läxor man får och om man gjort dem eller inte? Inte jag i alla fall.
Så jag ska försöka komma på lite annat att skriva om som händer just nu..
1. Datormusen dampar och försvinner om man inte rör på den. När man rör på den står den istället och blinkar.
2. Det är fysträning ikväll, Åkeshov. Iskallt kommer det att bli, men jag får väl kämpa emot naturens...ja, vad man nu säger..och överleva. Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra eftersom det e första onsdagsträningen. Hoppas det inte blir snöstorm så att vi blåser bort.
3. Det har varit snöstorm idag. Vägvärket gör ett fett dåligt jobb som inte plogar ordentligt (i alla fall inte här i Norra Ängby). Vad får de lön för? Sitta och äta muffins på kontoret eller?
4. PÅ MÅNDAG HAR VI HEMSTUDIEDAG! WIIE! FRIHET!
5. Nä, förästen, ingen femma, för jag kommer inte på något mer. Eller jo, jag, johanna och carro (eventuellt Julia om hon antar utmaningen) ska ha munktävling. Den som kan äta en munk utan att slicka sig på läpparna is the big winner! Jag kommer förmodligen att komma sist eftersom jag hatar sånt. Men tredjeplats? Det är ju fortfarande värt en medalj, eller hur?
Anna



Vilka munkar skulle ni helst vilja äta? Jag har redan bestämt mig ;)


Kommentarer
Postat av: Jullan

JAG ÄR MED!!! Vem tackar nej till att äta munkar??? inte jag i alla fall xD

Räkna med mig!

Pusss

2010-02-01 @ 19:24:31
URL: http://jjullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0