Tv!

Hola amigos!
Idag var det, som de flesta nior här i Sverige förmodligen är medvetna om, nationellt prov i svenska. Det gick väl rätt så bra hoppas jag. Det kändes väl som om själva uppsatsen blev bra, men sen om jag höll mig tillräckligt mycket till ämnet vet jag inte. Men det var så grymt tråkiga ämnen tycker jag, så det var lite svårt att komma på något att skriva om.
Vad har jag haft för mig idag då? Hmm...förutom nationella, så hade vi isvätt (jag lovar, man får egentligen inte åka skridskor någonstans utan att isen kommer att gå sönder. Julia och jag kom på att alla nior lika gärna kan åka på ett långt led, precis som en ankfamilj). Sedan gick jag hem och så fort jag satt nyckeln i dörren och vridit om så kutade jag till toan. Nöden har ingen lag brukar man väl säga? Sedan tillbringade jag resten av dagen framför One Tree Hill, top model 7 och Förkväll. Haha, ärligt? Vem tittar på förkväll? Jag bara tittar på det för att jag inte orkar resa mig upp från soffan. Men nu har jag faktiskt suttit och gjort understrykningar (mamma har kommit hem med överstrykningspennor, så man måste ju inviga dem). Har också knåpat ihop min kemiordlista. Den blev sjuuuukt lång! Jag som trodde att det skulle gå snabbt...suck!
ajja, nu ska jag klicka på den röda knappen på fjärrkontrollen och slå på en riktigt bra kanal. Dvs. att jag ska kolla på TV. Igen...
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0