underhåll mej annars händer det!

Ja, Anna har ju redan berättat om min sms terror. Sorry, men sånt händer när jag har tråkigt! Nu terrar jag henne med skrattande gubbar på msn, hihiXD Ida hände inget speciellt. Imorgon är det bowling på gympan::D:D:D LÄNGTAR! jag ska spöa skiten ur alla! (haha, som om jag skulle lyckas med det!) Kommer inte på något mer att skriva om förutom att jag är sjukt shoppingsugen!!!!! och chokladsugen! Love den jäveln (ursäkta) satt och åt kiktkat och twix på fördjupningsmatten och där satt jag med mitt dumma äpple. Åt helvete med det här dumma godisförbudet!!! jag kör månaden ut sen ska jag frossa i kitkat, polly, marabou och alla sortes choklad (förutom mörk och vit, ursch). ha det bra!

/J

Kommentarer
Postat av: liz

GLÖM INTE DISCOKLÄDER!!

2010-02-18 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0