sportlovet, here I come!!!

har inte orkat/hunnit blogga på hela veckan:( har haft fullt upp med So-plugg, blä! Jag är riktigt less på andra världskriget just nu, har läst om det i typ 2 månader snart! JÄVLA HITLER, det är ditt fel att jag måste läsa om andra världskriget och ha prov! skit på dej! Dagen var bra:) Hade bild och sen prov på morgonen som jag tror/hoppas gick bra:) sen var det svenska och musik. Behövde bara gå till musiken, skriva upp mej och sen kunde jag gå:) En toppen dag helt enkelt:) skulle haft idrott också men vi hade håltimme.
Bestämde mej för att streka mot vintern ida och tog på med en blommig tröja.

Tröja - någon affär på mitt land, klocka ur & Penn (jag är farcinerad, den funkar fortfarande)

Sportlovet kommer tillbringas hemma, ska vila, plugga lite (om jag kommer på något jag måste plugga till dvs) och shoppa:) Vad ska ni göra?

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0